Klikk her for å bli medlem nå!

Kom til Nordic Israel Congress 10.-12. mai som fortsetter i stor fellesmarkering mot Israelhatet 12. mai.

Reagerer på Hamas-uttalelser

Den tyrkiske utenriksministeren Abdullah Gul kritiserte Hamas-regjeringen onsdag, fordi de har nektet å fordømme mandagens terrorangrep i Tel Aviv. Angrepet som skjedde utenfor en fast-food restaurant tok livet av ni personer og såret titalls av andre. – Den palestinske regjeringen burde ha fordømt det siste angrepet i Israel. Om de hadde fordømt det, ville det vært en god mulighet for å få en løsning, uttalte Gul på TV-kanalen CNN-Turk. Tyrkia ble tidligere i år kritisert da de inviterte en Hamas-leder i eksil til møter i landets hovedstad Ankara. Hamas vant det palestinske parlamentsvalget i januar, men står på USAs og EUs liste over terrororganisasjoner. – Resultatet er det samme enten blodet som blir spilt er fra en muslim eller en jøde. Vi arbeider for å stanse dette. Er det galt?, spurte Gul.

Kan du hjelpe på én eller flere måter?

1. Bli medlem (fyll ut skjemaet under)
  2. Gi en gave til MIFFs informasjonsarbeid for Israel.
  3. Bestill MIFFs bøker – passer veldig godt som gave både til Israel-venner og folk som er kritiske til Israel.
  4. Bestill flyers med israelernes beste argumenter til utdeling.

Denne artikkelen kan du lese gratis på grunn av over 13.000 MIFF-medlemmer og andre frivillige givere. Men vi trenger støtte fra mange flere nå!

Gi gave her eller Vipps 39881

Bli medlem ved å fylle ut skjemaet under og trykk «send»!

Gi en gave til MIFFs arbeid for Israels sak

Med noen få klikk kan du gi med mobilen din.

Your Cart