Antisemitismen i arabiska medier
Sedan den andra intifadan bröt ut i september 2000, har media i arabländerna använt allt starkare medel för att demonisera staten Israel. Sionismen blir ständigt likställd med nazismen, och antisemitiska lögner om judar som dricker blod från icke-judar blir tryckta i statliga tidningar i Saudiarabien.
